Zákazník alebo ním splnomocnená osoba má právo uplatniť reklamáciu, ak na ňu vznikne oprávnený dôvod. Reklamačné konanie sa riadi reklamačným poriadkom spoločnosti Bratislavská teplárenská, a.s.
Reklamačný poriadok upresňuje postup v prípade, že napriek všetkému úsiliu spoločnosti Bratislavská teplárenská, a.s. o zachovanie vysokej kvality dodávky tepla a teplej vody, vznikne na strane zákazníka oprávnený dôvod k reklamácii. Účelom reklamačného poriadku je zabezpečenie jednotného, rýchleho a správneho postupu pri vybavovaní reklamácií.
Zákazník alebo ním splnomocnená osoba na konanie vo veci reklamácie môže uplatniť svoju reklamáciu nasledujúcimi spôsobmi:
Viac informácií o reklamáciách a postupe ich vybavovania nájdete v Reklamačnom poriadku spoločnosti, Bratislavská teplárenská, a.s.